The strong voice of a great community
ÉáíïõÜñéïò 2018

Ðßóù óôï åõñåôÞñéï

Μακεδονßα: ΝτροπÞ να ντροπιαστοýμε...

Νατσιüς ΔημÞτρης

«Αυτü ποý κερδÞθηκε με αßμα δεν μπορεß να ξεπουληθεß με το μελÜνι μιας υπογραφÞς»

Μπαßνω απευθεßας στο θÝμα, Üνευ περιστροφþν καß προλüγων. Αν βρεθεß, αν τολμÞσει «ελληνικÞ» κυβÝρνηση, κυβÝρνηση Γραικýλων, να υπογρÜψει την προδοσßα, την μεγαλýτερη απü καταβολÞς νεοελληνικοý κρÜτους, ποý λÝγεται «βüρεια Þ Üνω ? νÝα «Μακεδονßα», θÜ πρÝπει νÜ γνωρßζει üτι:

Πρþτον: τü πλÝον ευτελÝς καß ανÜξιο λüγου. ΔÝν πρüκειται νÜ ξαναδεß εξουσßα. ¼πως στÞν περßπτωση του ιστορικοý κουρελουργÞματος της Ρεποýση, θα υπÜρξει τÝτοια κινητοποßηση απü τον πατριωτικü χþρο, ποý οι κυβερνþντες – üποιοι κι αν εßναι- θα τρßβουν κυριολεκτικÜ τÜ μÜτια τους. Ιδßως οι βουλευτÝς της Μακεδονßας, ας ετοιμÜζονται για ισüβια, Üτιμη καß Üχι τιμητικÞ, ιδιþτευση. Ας γνωρßζουν üτι θÜ αντιμετωπßσουν, σÝ περßπτωση υπογραφÞς της προδοσßας, ü,τι αντιμετþπισαν οι παπüδουλοι επßσκοποι, üταν γýρισαν στην Κωνσταντινοýπολη το 1438, μετÜ την ψευτοσýνοδο ΦερρÜρας – Φλωρεντßας ΥπÝγραψαν Ýνωση – υποταγÞ της Ορθοδοξßας – των Εκκλησιþν καß φτÜνοντας στÞν Πüλη τοýς ανÝμενε ο λαüς... ¼ταν μαθεýτηκε üτι λατινοφρüνησαν καß υπÝκυψαν στÜ «φλωρßα» του ΠÜπα, ο ευσεβÞς λαüς τοýς προπηλÜκισε καß τοýς Ýφτυσε. ΤαραγμÝνοι καß μετανιωμÝνοι ψÝλλιζαν οι μητραλοßες: «ΠεπρÜκαμεν (πουλÞσαμε) τÞν πßστην ημþν, αντηλλÜξαμεν τÞ ασεβεßα τÞν ευσÝβειαν, προδüντες τÞν καθαρÜν θυσßαν (τÞν ορθοδοξßα), αζυμßται (παπικοß) γεγüναμεν. Κüψατε τÞν δεξιÜν ημþν τÞν υπογρÜψασαν (κüψτε τü χÝρι ποý υπÝγραψε), εκριζþσατε τÞν γλþσσαν ημþν τÞν τοιαýτα ομολογÞσασαν». (Δ. Παναγüπουλου, «Εις Ýναντι μυρßων»). ΧÝρι ποý θÜ υπογρÜψει και γλþσσα ποý θÜ ομολογÞσει «Βüρεια Þ ¢νω Þ ΝÝα Μακεδονßα» θÝλουν κüψιμο Þ ξερßζωμα. Τελεßα καß παýλα. ΣÝ θÝματα Πατρßδος καß Πßστεως δÝν χωρεß συγκατÜβασις.

Δεýτερον: Η στÜση μας στü θÝμα της Μακεδονßας εßναι η λυδßα λßθος γιÜ τü σýνολο της εξωτερικÞς μας πολιτικÞς. Αν υποκýψουμε στοýς ωμοýς εκβιασμοýς και παραδþσουμε αμαχητß τü üνομα ανοßγει ο ασκüς του Αιüλου. ΠÝραν της διεθνοýς ανυποληψßας καß περιφρüνησης-ποý Þδη...απολαμβÜνουμε- δημιουργεßται κακü προηγοýμενο. ¼λοι-Αλβανοß, Βοýλγαροι καß οι πÜτρωνÝς τους Τοýρκοι- θÜ απαιτοýν, θÜ ορμοýν καλýτερα, καß εμεßς θÜ επαιτοýμε τÞν σýμπραξη ανýπαρκτων συμμÜχων. Ως γνωστüν οι λεγüμενες μεγÜλες δυνÜμεις συναγÜγουν συμπερÜσματα γιÜ τÞν πολιτικÞ τους, üχι μÝ κριτÞριο τÞν «ετοιμüτητα αποκλßσεων», αλλÜ μÝ κριτÞριο τÞν ισχý των κρατþν στßς περιφÝρειες, τÞν ικανüτητα – αποφασιστικüτητα των κυβερνÞσεþν τους νÜ υπερασπßσουν τÜ εθνικÜ τους συμφÝροντα καß τü ειδικü γεωπολιτικü βÜρος ποý αναπτýσσουν στοýς περιφερειακοýς συσχετισμοýς ισχýος.

Τρßτον: Αν συμβεß τü απευκταßο, η προδοσßα, εßναι σßγουρο πþς οι Σκοπιανοß ευθýς θÜ καταπατÞσουν τßς υπογραφÝς τους καß θÜ θÝσουν, απü θÝσεως ισχýος πλÝον, üλα τÜ συμπαρομαρτοýντα μÝ τü Σκοπιανü ζητÞματα: αλυτρωτισμüς, περιουσßες, ονοματοδοσßα προúüντων, τοπονυμßων, αεροδρομßων, «μακεδονικÞ» εκκλησßα, ιστορικÞ κληρονομιÜ. Μας αναμÝνει, δÝν Ýχει σημασßα αν εßναι εις τü εγγýς Þ τü απþτερο μÝλλον, τü μακεδονικü Κüσοβο. Καß τüτε θÜ ερωτηθοýμε εμεßς οι Μακεδüνες, οι γηγενεßς. «Εßστε ¸λληνες Þ Μακεδüνες; üσοι ¸λληνες κÜτω απü τüν ¼λυμπο... Η Μακεδονßα ανÞκει στοýς Μακεδüνες».

ΤÝταρτον: «ΤÞν δÝ πüλιν σοß δοýναι οýτ’ εμüν εστß οýτ’ Üλλου των κατοικοýντων εν αυτÞ...». Ο Κωνσταντßνος Παλαιολüγος, ο ηρωικüς αυτοκρÜτορας, διδÜσκει ες αεß. Κανεßς δÝν Ýχει τü δικαßωμα νÜ πουλÞσει πατρßδα. ΣτÞν πατρßδα ανÞκουμε καß δÝν μας ανÞκει. Αυτü ποý κερδÞθηκε μÝ αßμα δÝν μπορεß κανεßς νÜ τü περιφÝρει σÝ συνÝδρια παρανüμων, νÜ τü διαγρÜψει μÝ τü μελÜνι μιÜς υπογραφÞς. ΚÜποιοι θÝλουν νÜ «ρευστοποιÞσουν» κüκαλα ιερÜ σÝ σταδιοδρομßες, αξιþματα Ýδρανα πρωθυπουργικÜ. «Παßζουνε πασιÝντζες τü Ýθνος ολÜκερο γιÜ νÜ ικανοποιÞσουν τßς μωροφιλοδοξßες τους», üπως Ýλεγε ο ΠÜν. Κολοκοτρþνης. Ματαιοπονοýν. ΠολλÝς φορÝς σταυρþθηκε ο Ελληνισμüς απü ξÝνους καß βαρβÜρους, πολιτισμÝνους καß απολßτιστους, πολλÝς φορÝς καß απü τοýς δικοýς μας, τοýς εφιÜλτες καß μηδßζοντες, παλαιοýς καß νÝους, αλλÜ, «Ιδοý ζþμεν». «Τρþνε απü μας καß μÝνει καß μαγιÜ». Καß Üλλη φορÜ η Μακεδονßα χÜθηκε μÝ τü μελÜνι της υπογραφÞς. Τü 1878 η συνθÞκη του Αγßου ΣτεφÜνου την παραχωροýσε σχεδüν εξ ολοκλÞρου στÞ Βουλγαρßα. Εις μÜτην. ΚατÝπεσε μÝσα σÝ λßγους μÞνες τü ψεýδος καß η αδικßα. Η συνθÞκη του Βερολßνου αποκατÝστησε τÞν τüτε τÜξη των πραγμÜτων. Σ’ αυτÜ τÜ ζητÞματα λειτουργοýν καß πνευματικοß νüμοι. «Του Κυρßου η γη καß τü πλÞρωμα αυτÞς, η οικουμÝνη καß πÜντες οι κατοικοýντες ε ν αυτÞ». (Ψαλμüς, ΚΔ ?).

ΠÝμπτον: Τυχüν υπογραφÞ σÝ κεßμενο καταισχýνης καß διασυρμοý ποý θÜ αναγνωρßζει κρÜτος Μακεδονßας, θÜ τινÜξει στüν αÝρα τÞν ελληνικÞ εκπαßδευση. ΘÜ παρουσιαστοýμε ενþπιον των μαθητþν μας ψεýτες, υποκριτÝς, μÝ Ýλλειψη φιλοπατρßας, αφοý τüσα χρüνια διδÜσκουμε μßα καß μοναδικÞ Μακεδονßα, αναπüσπαστο τμÞμα του ελληνισμοý. Ελεγχüμαστε Ýτσι γιÜ τÞν πνευματικÞ μας ανεντιμüτητα, γιÜ τÞν παιδαγωγικÞ μας ειλικρßνεια. ¼ταν αντικρßσουν οι μαθητÝς μας στßς οθüνες τοýς Σκοπιανοýς νÜ πανηγυρßζουν γιÜ τÞν υποκλοπÞ, καß τοýς χÜρτες νÜ εμφανßζουν «ΝÝα Μακεδονßα», τß θÜ τοýς ποýμε τü Üλλο πρωß; Πως ο φιλüτιμος καß ευαßσθητος ¸λληνας δÜσκαλος θÜ ατενßσει τü βλÝμμα των μαθητþν του; ΘÜ μας τοξεýει αλýπητα η απορßα η ειρωνεßα, η αγωνßα των παιδιþν γιÜ τÞν επερχüμενη θýελλα.

ΝτροπÞ νÜ ντροπιαστοýμε ωρÝ!! 8500 νεκροß πολεμιστÝς στü Κιλκßς, τü 1913, Ýπεσαν γιÜ τÞν Μακεδονßα μας. ΘÜ καταδεχτοýμε να μαγαρßσουμε τü χþμα ποý φιλοξενεß τÜ κüκκαλÜ τους τÜ ιερÜ;

ΤÞν περßοδο της Τουρκοκρατßας οι γυναßκες Ýδιναν στü παιδß ποý βαφτßζανε μßα ευχÞ: «ΜÞ χÜσεις τü üνομÜ σου», υπονοþντας τüν κßνδυνο αλλαξοπιστßας. Και σÞμερα στÞν αλαλιασμÝνη εποχÞ μας μιÜ πρÝπει νÜ εßναι η ευχÞ καß η προσευχÞ μας: νÜ μÞν χÜσουμε τü üνομÜ μας, τü üνομÜ μας ποý εßναι Μακεδονßα.

Νατσιüς ΔημÞτρης

δÜσκαλος-Κιλκßς