The strong voice of a great community
ÄåêÝìâñéïò 2014

Ðßóù óôï åõñåôÞñéï

      
    

ΑυτÜ επιτρÝπει… ο ΑλλÜχ για τις σκλÜβες των τζιχαντιστþν

Ειδικü ΦετβÜ (φÜτουα / fatwa) εξÝδωσε το Ισλαμικü ΚρÜτος σχετικÜ με τις αιχμÜλωτες, σκλÜβες γυναßκες, βασισμÝνο στα διδÜγματα του Κορανßου. Σýμφωνα λοιπüν με του αξιüλογους, καθ’ üλα, αυτοýς κυρßους, σκλÜβα εßναι μια γυναßκα που αιχμαλωτßζεται απü τους μουσουλμÜνους. Γιατß μια αιχμÜλωτη γßνεται σκλÜβα; Μα γιατß εßναι «Üπιστη».

ΠΗΓΗ: MEMRI (Middle East Media Research Institute)

Οι «Üπιστες» γυναßκες αποτελοýν νüμιμη λεßα πολÝμου και μοιρÜζονται στους πολεμιστÝς απü τους ιμÜμηδες. Για τους τζιχαντιστÝς üλες οι «Üπιστες», ακüμα οι εβραßες και οι χριστιανÝς, δεν διαφοροποιοýνται. Μüνο η αιχμαλωσßα «αποστÜτισσας» γυναßκας, δηλαδÞ κÜποιας που ασπÜστηκε Üλλη πßστη, üντας προηγουμÝνως μουσουλμÜνα, απαγορεýεται. Γι’ αυτÞν υπÜρχει μüνο μαχαßρι.

Οι σεξουαλικÝς σχÝσεις με τις «Üπιστες», φυσικÜ επιτρÝπονται για τους «γενναßους» πολεμιστÝς του ΙσλÜμ. Ο ΑλλÜχ ο ßδιος λÝει στο ΚορÜνι πως δεν τßθεται θÝμα. Γιατß εμεßς να αμφιβÜλουμε; Αν, δε, η «Üπιστη» εßναι παρθÝνα, καλü εßναι να πÜψει να εßναι Üμεσα. Αν δεν εßναι παρθÝνα, της κÜνουν και μια τελετÞ «εξαγνισμοý».

Επßσης, εßναι απολýτως νüμιμο να αγορÜζει Þ να πουλÜ κανεßς «Üπιστες» σκλÜβες, αφοý αποτελοýν περιουσßα του πολεμιστÞ. Δεν επιτρÝπεται να χωρßζουν τις μητÝρες απü τα παιδιÜ τους, αν αυτÜ εßναι μικρÜ. Απαγορεýεται επßσης Ýνας πολεμιστÞς να Ýχει σεξουαλικÞ επαφÞ με μια σκλÜβα που δεν του ανÞκει. Αν η σκλÜβα μεßνει Ýγκυος, μπορεß να την πουλÞσει, μετÜ τη γÝννηση του παιδιοý. Τþρα πως συμβαδßζει αυτü με τον νüμο μη χωρισμοý της μÜνας απü το μικρü παιδß, μüνο οι τζιχαντιστÝς ξÝρουν.
Οι σκλÜβες ενüς νεκροý πολεμιστÞ μοιρÜζονται στους υπüλοιπους. Ωστüσο, αν προηγουμÝνως εßχε σεξουαλικÞ επαφÞ με Ýναν πατÝρα, δεν μπορεß να Ýχει και με τον γιο του και αντιστρüφως. Ο πολεμιστÞς δεν μπορεß επßσης να Ýχει σεξουαλικÞ επαφÞ με τις σκλÜβες της συζýγου του και επßσης δεν μπορεß να φιλÞσει μια σκλÜβα που ανÞκει σε Üλλον.

Τι λÝει üμως ο ΑλλÜχ σχετικÜ με τη «χρÞση» ανηλßκων κοριτσιþν; ΚανÝνα πρüβλημα. Εφüσον αντÝχει, ελεýθερα. Αν δεν αντÝχει üμως, απολαýστε την με Üλλους τρüπους, ορßζει. ΑλλÜχ εßναι αυτüς πþς να του πÜει κανεßς κüντρα; Αυτüς Üλλωστε επιτρÝπει σε Ýναν πολεμιστÞ να απολαμβÜνει και δýο αδελφÝς σκλÜβες, Þ μια θεßα και μια ανιψιÜ. Απλþς, για πρακτικοýς μÜλλον λüγους, απαγορεýει η απüλαυση να λαμβÜνει χþρα ταυτüχρονα.

Επßσης, ο πολεμιστÞς μπορεß να «τραβιÝται» και να μην εκσπερματþνει στον κüλπο της σκλÜβας, αν δεν θÝλει. Αυτü βÝβαια εßναι το λιγüτερο μÜλλον για την φτωχÞ σκλÜβα, αφοý ο ΑλλÜχ, μÝσω του προφÞτη του ΜωÜμεθ, ορßζει ρητþς και κατηγορηματικþς, üτι ο ιδιοκτÞτης Ýχει κÜθε δικαßωμα να την κÜνει μαýρη στο ξýλο, καθþς Ýτσι τη νουθετεß.

Απαγορεýεται να της σπÜσει τα οστÜ, üταν τη δÝρνει και να την χτυπÜ στο πρüσωπο. Αυτü προφανþς αποτελεß τερÜστια παρηγοριÜ για το θýμα. Παρüλα αυτÜ, αν το θýμα επιχειρÞσει να δραπετεýσει διαπρÜττει τη μÝγιστη των αμαρτιþν Ýναντι του ΑλλÜχ και πρÝπει να τιμωρηθεß βÜσει του «ιεροý νüμου», της σαρßα, με τρüπο þστε να πειστοýν και οι υπüλοιπες üτι δεν εßναι σκüπιμο να το επιχειρÞσουν.

ΑυτÜ τα υπÝροχα διδÜσκει το κορÜνι, üπως λÝνε οι τζιχαντιστÝς, σχετικÜ με τα Üμοιρα πλÜσματα που Ýχουν την ατυχßα να πÝσουν, ζωντανÝς, στα χÝρια τους. ¼λα τα παραπÜνω δε θα Þταν πÜρα, μα πÜρα πολý φαιδρÜ, αν, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν αποτελοýσαν μια πραγματικüτητα που βιþνουν χιλιÜδες γυναßκες στις περιοχÝς που τα φανατικÜ αυτÜ σκýβαλα Ýχουν καταλÜβει.

Θα Þταν σκüπιμο ενδεχομÝνως, üσοι τζιχαντιστÝς αιχμαλωτßζονται, να υφßστανται την αυτÞ μεταχεßριση, απü κÜθε Üποψη, απλþς ως νουθεσßα και παραδειγματισμü προς τους υπολοßπους.